NAGYON FONTOS INFORMÁCIÓ!
Meg nem érkezett termékekkel kapcsolatban csak és kizárólag utalástól számított 90!!! NAPIG tudunk reklamációt elfogadni amennyiben lejárt a 60 napos szállítási idő 30 napon belül tudja jelezni a reklamációt!
1., Utánvételes postázásra van lehetőség?
Utánvéttel nem tudjuk küldeni a csomagokat, a külföldi postázás végett.
2., Mennyi a szállítási idő?
A szállítási idő körülbelül 3 hetet vesz igénybe, radikális esetekben 40 munkanap is lehet, csak és kizárólag a vámkezelésen és a Magyar Postán múlik.
3., Több terméket rendeltem, csak egy jött meg mi a teendő?
Minden csomag külön külön érkezik
4., Nem kaptam számlát mi a teendő?
Mi a közvetítői jutalékunkról állítunk ki E-számlát, a termék(ekre) vonatkozó számlát Eladónk küldi ki a csomagban.
5., Hova tudom visszaküldeni a terméket?
Kérem amennyiben bármilyen panasza van a termékkel kapcsolatban írjon Nekünk (csonka.eszter945@gmail.com). Mivel több forgalmazóval rendelkezünk minden esetben szükséges a kapcsolatfelvétel.
6., Hol találok információt a Forgalmazóval kapcsolatban?
Adott terméknél tudjuk megmondani Önnek a pontos adatokat amennyiben igényli.
7., A terméket csak és kizárólag KÜLFÖLDRE tudja visszaküldeni kézhezvételtől számított 14 napig.