Legnépszerűbbek


Gyakori kérdések/Elállás joga
Gyakori kérdések a vásárlásról/ Elállás joga

 

NAGYON FONTOS INFORMÁCIÓ!

Meg nem érkezett termékekkel kapcsolatban csak és kizárólag utalástól számított 90!!! NAPIG tudunk reklamációt elfogadni amennyiben lejárt a 60 napos szállítási idő 30 napon belül tudja jelezni a reklamációt!

 

1., Utánvételes postázásra van lehetőség?

Utánvéttel nem tudjuk küldeni a csomagokat, a külföldi postázás végett.

2., Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő körülbelül 3 hetet vesz igénybe, radikális esetekben 40 munkanap is lehet, csak és kizárólag a vámkezelésen és a Magyar Postán múlik.

3., Több terméket rendeltem, csak egy jött meg mi a teendő?

Minden csomag külön külön érkezik

4., Nem kaptam számlát mi a teendő?

Mi a közvetítői jutalékunkról állítunk ki E-számlát, a termék(ekre) vonatkozó számlát Eladónk küldi ki a csomagban.

5., Hova tudom visszaküldeni a terméket?

Kérem amennyiben bármilyen panasza van a termékkel kapcsolatban írjon Nekünk (csonka.eszter945@gmail.com). Mivel több forgalmazóval rendelkezünk minden esetben szükséges a kapcsolatfelvétel.

6., Hol találok információt a Forgalmazóval kapcsolatban?

Adott terméknél tudjuk megmondani Önnek a pontos adatokat amennyiben igényli.

7., A terméket csak és kizárólag KÜLFÖLDRE tudja visszaküldeni kézhezvételtől számított 14 napig.

ODcwZjAz